دانلود پروپوزال

ساخت وبلاگ

امکانات وب

-->-->-->
دانلود پایان نامه بررسی ریسک های آلودگی در نیروگاه حرارتی

در تحقیق پیش رو از تکنیک های تصمیم ساز همچون MCDM و MADM جهت ایجاد مدل تصمیم ساز استفاده خواهد شد که با تلفیق با مدل COQ نگاه جدیدی به رتبه بندی ریسک خواهد داشت

دانلود دانلود پایان نامه بررسی ریسک های آلودگی در نیروگاه حرارتی
بررسی علل ایجاد ورشکستگی کارخانه ها مطالعه موردی شرکت کارتن سازی

بررسی عوامل پدیدآورنده ورشکستگی و ارزیابی آن ( مطالعه موردی کارخانه کارتن سازی آرش فراز شرق زاهدان) فرمت فایل WORD (قابل ویرایش )

دانلود بررسی علل ایجاد ورشکستگی کارخانه ها مطالعه موردی شرکت کارتن سازی
پایان نامه بررسی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی

در این تحقیق ابتدا به بحث بازاریابی الکترونیکی به عنوان مهم‌ترین جزء دنیای الکترونیکی پرداخته می‌شود و ابزارها و استراتژی‌های بازاریابی الکترونیکی شناسایی شده و معرفی می‌شوند در ادامه با توجه به رشد اینترنت و نقش آن در بازاریابی الکترونیکی بالاخص در بازاریابی زعفران به مقوله اصلی تحقیق یعنی امکان استفاده از بازاریابی الکترونیکی در بازاریابی محصول

دانلود پایان نامه بررسی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی
پروپوزال هدفمندی یارانه ها و بررسی عملکرد آن در صنعت

با توجه به اهمیت موضوع هدفمندی یارانه ها و تحت تاثیر قرار دادن شرایط صنعت برای اولین بار در کشور پروژه ملی با هدف بررسی تاثیر قانون هدفمندی یارانه ها بر شاخص های بهره وری صنعت کشور آغاز نمود هدف از اجرای پروژه این می باشد که پس از اجرای قانون هدفمند نمودن یارانه ها بسیاری از بنگاه های اقتصادی با تهدید مواجه شده اند

دانلود پروپوزال هدفمندی یارانه ها و بررسی عملکرد آن در صنعت
پایان نامه روش های بیابان زدائی

منظور از بیابان زایی، هجوم بیابان به دیگر عرصه های غیر بیا بانی نیست، بلکه کاهش بار آوری در هر بوم سازگانی است بیابان زایی تحت تاثیر دو دسته عوامل محیطی و انسانی است

دانلود پایان نامه روش های بیابان زدائی
پایان نامه نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در ارتقاء و توسعه گردشگری و اکوتوریسم

پایان نامه استاندارد همراه فایل اکسل و spss ،فاصله بین خطوط یک سانتی متر و فونت بی نازنین 14

دانلود پایان نامه نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در ارتقاء و توسعه گردشگری و اکوتوریسم
دانلود پایان نامه ارزیابی میزان رضایتمندی دانشجویان از آموزش اساتید

دانشجو به عنوان مهم ترین مشتری دانشگاه قلمداد می شود بنابراین بررسی ابعاد مختلف زندگی دانشجویان جهت برنامه ریزی های مختلف برای مدیران دانشگاه ها امری ضروری به نظر می رسد با بررسی هر چه دقیقتر متغیرهای تاثیر گذار بر عملکرد دانشجویان، مدیران دانشگاه ها خواهند توانست ورودی با کیفیت تری را برای مشتری دیگر خود که صنعت می باشد فراهم نمایند بهبود مستمر و

دانلود دانلود پایان نامه ارزیابی میزان رضایتمندی دانشجویان از آموزش اساتید
پروپوزال تاثیر بازاریابی اجتماعی بر تعهد و وفاداری مشتریان

در این تحقیق تأثیر یك متغیر مستقل بر متغیر وابسته یعنی تأثیر بازاریابی اجتماعی بر وفاداری رفتاری و وفاداری نگرشی مشتریان، مورد بررسی قرار می گیرد

دانلود پروپوزال تاثیر بازاریابی اجتماعی بر تعهد و وفاداری مشتریان
دانلود آزمایشگاه مقاومت مصالح

دانلود گزارش کار آزمایشگاه مقاومت مصالح

دانلود دانلود آزمایشگاه مقاومت مصالح
پروپوزال استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی

با تغییرات انجام گرفته در سلیقه و نگرش مشتریان، استراتژی‌های جدیدی برای جذب مشتری و حفظ مشتریان کنونی ضروری می‌نماید که این استراتژی‌ها می‌بایست در سیستم بازاریابی الکترونیکی اجرا شود

دانلود پروپوزال استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی
-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->

پایان نامه نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در ارتقاء و توسعه گردشگری و اکوتوریسم

پایان نامه نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در ارتقاء و توسعه گردشگری و اکوتوریسمدسته: گردشگری و توریسم 
بازدید: 253 بار 
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 359 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 82 

پایان نامه استاندارد همراه فایل اکسل و spss ،فاصله بین خطوط یک سانتی متر و فونت بی نازنین 14

 

قیمت فایل فقط 95,600 تومان

خرید

 

پایان نامه نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (

ICT

) در ارتقاء و توسعه گردشگری و اکوتوریسم

نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در ارتقاء و توسعه گردشگری و اکوتوریسم+همراه فایل اکسل و spss

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

چکیده

جهانگردی پدیده ای است کهن که از دیرباز در جوامع انسانی وجود داشته و به تدریج با طی مراحل تاریخی مختلف به موضوعی اجتماعی و اقتصادی تبدیل شده است . یکی ازاشکال مختلف گردشگری، اکوتوریسم یا گردشگری در کشورهای مختلف و سراسر دنیا به امر گردش در طبیعت و در ورای آن به لزوم حفظ محیط زیست بیش از هر زمان دیگری اذعان دارند.

کشورهای عضو اکو به دلیل داربودن شرایط ویژه جغرافیایی، اقلیمی، مناظر زیبا و بدیع طبیعی و هم چنین جاذبه های تاریخی، فرهنگی و مذهبی و ...  بستر مناسبی جهت حضور گردشگران با علایق متفاوت است.

روش مطالعه در تحقیق حاضر تحلیلی – توصیفی می باشد که ویژگی های اقلیمی و زیست محیطی،راه های دسترسی، امکانات موجود در کشورهای اکو، منابع گردشگری و وضیعت بهره برداری آن ها مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین با مطالعه قابلیت ها و تنگناهای این کشورها به ارائه راهکارهایی جهت توسعه گردشگری این مناطق اکوتوریستی پرداخته است.

در بررسی های صورت گرفته مشخص گردید که عدم وجود زیرساخت ها و امکانات اولیه مناسب و فقدان مدیریت صحیح باعث گردیده تا این کشورها از تاثیرات اقتصادی و اجتماعی گردشگری بهره چندانی نبرد.

اما آنچه مسلم است این است که در صورت برنامه ریزی دقیق و مدیریت صحیح و اصولی، ایجاد تاسیسات زیربنایی مناسب، تسهیلات و امکانات اقامتی و تبلیغات بیشتر در زمینه اکوتوریسم کشورهای اکو، می توان آنها را به قطب گردشگری طبیعی در جهان تبدیل کرده وسالانه هزاران گردشگر داخلی و خارجی را به سوی خود جذب نماید و با ایجاد حجم انبوهی از فرصت های شغلی منافع آن را به طور مستقیم متوجه اقشار مردم جهان سازد.

واژه های کلیدی: توسعه گردشگری، اکوتوریسم، کشورهای اکو،جهانگردی

**این پایان نامه دارای فایل های اکسل و تحلیل آماری با spss می باشد.**

بیان مسئله

  موقعیت جغرافیایی ویژه و تنوع پدیده های طبیعی باعث شده تا ایران به عنوان پنجمین كشور دارای تنوع طبیعی جهان شناخته شود . این در حالی است كه علی رغم برخورداری از جاذبه های فراوان اكوتوریستی،كشور با مشكلات و موانع گوناگونی در جذب طبیعت گرد مواجه بوده كه مانع از گسترش آن شده است. استفاده از مزایای فناوری اطلاعات وارتباطات و ارائه راهكار علمی مبتنی بر مدل سازی و بهره مندی از ابزارهای مرتبط می تواند بخش زیادی از مشكلات و چالش های موجود در توسعه این صنعت در كشور را مرتفع نماید. در واقع اگر مهمترین موانع موجود در توسعه صنعت اكوتوریسم كشور را كمبود امنیت، نارسایی خدمات زیربنایی، عدم شناخت كامل و معرفی جاذبه های اكوتوریستی ، عدم سهولت در تهیه ویزا، روادید، شكاف فرهنگی ، تخریب آثار اكوتوریستی و... فرض كنیم، فناوری اطلاعات و ارتباطات با توسعه زیرساخت های تحت وب ، مدل سازی نظام مدیریت مقصد (DMO)، نظام ذخیره جا (CRS)،  نظام توزیع جهانی (GDS)، نظام مدیریت مشتری مداری (CRM) و استفاده از ابزارها و فناوری هایی چون GIS و یا توسعه گردشگری مجازی (Virtual Tourism) می تواند بر بیشتر مشكلات موجود غلبه نماید و زمینه توسعه پایدار اكوتوریسم را موجب شود ،چرا كه توسعه پایدار مستلزم این است كه آثار و جذابیتهای اكوتوریستی برای نسل های آینده حفظ شوند كه این مهم در گرو توسعه فناوری های نوین است . نتایج حاصل از این پژوهش نشان می دهد كه ، مدل سازی و ابزار های زیر مجموعه فناوری اطلاعات و ارتباطات می تواند بخش زیادی از مشكلات موجود در این زمینه را رفع نماید.  کاربرد ICT در گردشگری را می‌توان به سه حوزه شبکه‌های داخلی (Inteet)، شبکه‌های خارجی(Extranet) و اینترنت تفکیک کرد. کاربرد ICT در شبکه‌های داخلی صنایع گردشگری موجب افزایش کارایی و اثر بخشی می‌شود و در بخش‌های مختلف شرکت‌ها بکار می‌رود. از سوی دیگر، کاربرد ICT   در شبکه‌های داخلی و اینترنت موجب همبستگی قوی بین فعالیت‌های متفاوت واحدهای فعال در گردشگری شده است، به گونه‌ای که کاربرد ابزارهای ICTبه شکل( CRS)نظام ذخیره جا، (GDS) نظام توزیع جهانی و DMO (مدیریت مقصد) در صنایع حمل و نقل هوایی و هتل‌ها و خدمات مسافرتی از توسعه فراوانی برخوردار است.  ابزار ICT منجر به تغییر روند گردشگری و ایجاد سازوکارهای جدید راهبردی و مدیریتی در این صنعت شده است.از جمله مهمترین استفاده‌های ICT در شرکت‌ها، تقویت یکپارچگی افقی و عمودی و کاهش عدم صرفه‌های مقیاس در شرکت‌های کوچک و متوسط گردشگری(SMTE) بوده است. این تحقیق با هدف بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در ارتقاء و توسعه گردشگری و اکوتوریسم  (مطالعه موردی تهران) به سوال اصلی تحقیق که فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در ارتقاء و توسعه گردشگری و اکوتوریسم تاثیر دارد ، می پردازد.

گردشگری

لغت گردشگری «Tourism » از کلمه Tour به معنای گشتن اخذ شده است، که ریشه در لغت لاتین Tus به معنای چرخیدن و رفت وبرگشت بین مبداء و مقصد دارد. در فرهنگ و بستر گردشگری به سفری که در آن مسافرتی به مقصد صورت می پذیرد. وسپس به محل سکونت را در بر دارد گفته می شود.(پاپلی یزدی وسقایی، 1385: 19)

در بعد جغرافیایی گردشگری زمانی از فعالیت گذراندن اوقات فراغت یا تفریح که مستلزم غیبت شبانه از مکان مسکونی عادی است تعریف می شود. ( پاپلی یزدی وسقایی،1385: 19)

اصطلاح «توریست» از قرن نوزدهم معمول شده است. در آن زمان اشراف زادگان فرانسه می بایست برای تکمیل تحصیلات و کسب تجربه های لازم زندگی، اقدام به مسافرت می نمودند، این جوانان در آن زمان توریست نامیده می شدند و بعدها در فرانسه این اصطلاح در مورد کسانی به کار می رفت که برای سرگرمی، وقت گذرانی و گردش به فرانسه سفر می کردند و بعدا با تعمیم بیشتر به کسانی اطلاق می شد که اصولا به این منظور به سفر می رفتند. کم کم کلمه توریست به بعضی زبان های دیگر نیز وارد شد و از آن واژه توریست بوجود آمد. از همان زمان توریسم و توریست به بعضی از مسافرت ها و مسافرانی گفته می شد که هدف آن ها استراحت و گردش و سرگرمی و آشنایی با مردم بود ونه کسب درآمد و اشتغال.

در زبان فارسی کلمه سیاح در گذشته به کسانی گفته می شد که با هدف و منظور شخصی دست به سفر می زدند؛ مانند ناصر خسرو و سعدی، این واژه در زبان فارسی تا نیمه اول قرن بیستم در معنی فوق به کار می رفت تا آن که دو واژه جهانگرد و جهانگردی جای آن را گرفت.

واژه جهانگردی به این سبب که معنی خود عبور از مرزهای سیاسی و سفر به دیگر کشورها را تداعی می کند، نمی تواند معنی کامل توریسم را ادا نماید. زیرا توریست ها به دو گروه توریست های خارجی و داخلی تقسیم می شوند که واژه جهانگرد بیشتر در تعریف توریست های خارجی کاربرد دارد. در صورتی که توریست های داخلی نیز در واژه گزینی فارسی کلمه توریست گنجانده شود. از این رو واژه «گردشگر» رساتر از واژه جهانگرد بوده و گویای اصطلاح توریست می باشد. ( رضوانی، 1374: 14).

کنفرانس 1991 اوتاوا یک مجموعه «پیشنهادات پیرامون آمار گردشگری» را ارائه داده است که توسط کمیسیون آمار سازمان ملل در سال 1993 رسما به تصویب رسیده است. جنبه های مهم این تعریف به شرح زیر خلاصه می شود:

گردشگری فعالیت های مسافرتی افراد و اقامت خارج از محیط دائم زندگی آنها برای بیش از بیست وچهار ساعت و کمتر از یک سال پیاپی برای تفریح، تجارت واهداف دیگر.

 

بخشی از منابع

 

  1. موسوی،سیده معصومه- شناسایی جاذبه های اکوتوریستی، 1390، پایان نامه کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی توریسم ، دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی،
  2. هراتی فرد، سعیده، نقش اطلاع رسانی دفاتر خدمات مسافرتی ایرانگردی و جهانگردی، 1388، پایان نامه کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی توریسم،دانشگاه تهران مرکز.
  3. میلر، جرج تایلر، زیستن در محیط زیست، 1379، ترجمه مجید مخدوم، دانشگاه تهران.
  4. اکوتوریسم در جهان، نشریه بازاریابی، شماره 4 .
  5. اکوتوریسم در ایران، 1378، ماهنامه تخصصی و بازاریابی، شماره 4.
  6. ادینگتون، آتوراستائلی، اکوتوریسم، 1374، ترجمه اسماعیل کهرم، تهران، سازمان حفاظت از محیط زیست.
  7. امانی، منوچهر، اکوتوریسمیا گردشگری پاک، نشریه دهاتی، 1383، سال اول، شماره 12.
  8. اسلام پناه، علی رضا، 1389، روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری.

قیمت فایل فقط 95,600 تومان

خرید

 
دانلود پروپوزال...
ما را در سایت دانلود پروپوزال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانا payanname100 بازدید : 146 تاريخ : سه شنبه 3 شهريور 1394 ساعت: 16:46

دانلود آزمایشگاه مقاومت مصالح

دانلود آزمایشگاه مقاومت مصالحدسته: مکانیک 
بازدید: 189 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 4389 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 92 

دانلود گزارش کار آزمایشگاه مقاومت مصالح

 

قیمت فایل فقط 65,800 تومان

خرید

دانلود آزمایشگاه مقاومت مصالح

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

گزارش کار آزمایشگاه مقاومت مصالح , آزمایشگاه مقاومت مصالح , مقاومت مصالح , مصالح , گزارش کار آزمایشگاه مقاومت , آزمایشگاه مقاومت , آزمایشگاه , گزارش کار آزمایشگاه , گزارشکار آزمایشگاه , دانلود از مقاومت , آزمایش مقاومت مصالح , گزارش کار مقاومت مصالح , دانلود گزارش مقاومت مصالح , ازمایشگاه مقاومت مصالح , گزارش مقاومت مصالح , آزمایش خمش , آزمایش سختی سنجی , آزمایش ضربه , آزمایش پیچش , آزمایش کشش ,

آزمایش سختی

سختی یک ماده عبارت است از مقاومت آن ماده در برابر نفوذ جسم دیگر درون ماده. در صنعت سختی فلزات را به صورت مقاومت در برابر نفوذ جسم دیگر برروی فلز مورد نظر تعریف کرده آن را اندازه­گیری می­کنند. برای اندازه­گیری سختی، جسم سختی با شکل معین را بر روی فلز مورد نظر قرار داده و بروی آن نیرویی قراردادی وارد می­کنند و بر اساس اندازه و یا عمق اثر بجا مانده سختی را تعیین می کنند.

برای انجام آزمایش­های سختی روش­های متعددی وججود دارد که مقایسه ­ی بین نتایج آنها مشکل است. زیرا جسم فرورونده، شرایط آزمایش و نحوه­ی وارد نمودن فشار یکسان نیست. معروفترین آزمون­های سختی عبارتند از: برینل، ویکرز و راکول. جدول زیر انتخاب نوع آزمایش مناسب برای مواد مختلف را نشان می­دهد.

Material test

Soft

Medium Hard

Hard

Brinell

*

*

 

Vickers

*

*

*

Rockwell B

*

*

 

Rockwell C

 

*

*

ضربه

شکست ترد (Brittle Fracture) و فلزات از سال­­های 1886 در تانک­، کپسول­های فشار­ خط لوله و پل­ها مورد بررسی بوده است. در خلال جنگ جهانی دوم توجه زیادی به شکست ترد، جوشکاری در کشتی­ها و تانکرها مبذول می­شد. بعضی از کشتی­ها هنگام حرکت در آب های متلاطم و یا هنگام توقف در لنگرگاه کاملا به دو نیمه شکسته می­شدند. این اتفاق بیشتر در فصل زمستان اتفاق می­افتاد و نشان دهنده­ی این واقعیت بود که برخی از انواع فولادها که در حالت معمولی نرم و انعطاف پذیرند(Ductile) تحت شرایطی ترد (Brittle) می­شوند.

تحقیقات وسیعی در این زمینه صورت گرفه و معلوم شده است که برای کلیه­ی استفاده­های ساختمانی فولاد لازم است که دارای مجموعه­ی مناسبی از استحکام (Strength) و سفتی (Toughness) باشد. استحکام مقاومت دربرابر تغییر شکل است و سفتی مقاومت در برابر گسیختگی (Fracture) می­باشد. معمولا در یک جسم این دو خاصیت با هم نسبت عکس دارند و مثلا عملیاتی که استحکام فولاد را زیاد می­کند معمولا سفتی را کاهش می­دهند بنابراین دانستن میزان و راه اندازه­گیری این خواص مهم است.

متاسفانه در حالی که استحکام را می­توان به سادگی بر حسب نقطه­ی تسلیم بیان کرد برای سفتی چنین شاخصی وجود ندارد. ساده­ترین راه اندازه­گیری سفتی آن است که یک قطعه از جسم را با چکش ضربه زده و شکستن آن را بررسی کنیم. ولی چون نتایج چنین آزمایشی به عوامل دیگری از قبیل وضع نیرو و شکل نمونه بستگی دارد لازم است که آزمایش تحت شرایط معین و استاندارد صورت گیرد.

عوامل خارجی مهمی که موجب ترد و شکنندگی می­شوند عبارتند از:

  1. کاهش درجه حرارت
  2. افزایش تنش سه محوری
  3. افزایش سرعت تغییر شکل ناشی از وجود تنش سه محوری

درجه حرارت پایین موجب بیشتر شکست­های ترد می­باشند. فولادهایی که در کشش یا در پیچش رفتارشان کاملا به هم شبیه است. و آزمایش ضربه اختلاف زیادی را نشان می­دهد و این اختلاف رفتار فولادها به این دلیل است که به هنگام ضربه نیرو به صورت شوک (و در یک لحظه) به آنها اعمال می­شود.

 مبانی و تئوری ضربه

آزمایش ضربه، مقدار انرژی لازم برای شکستن یک نمونه­ی استاندارد با یک ضربه را اندازه می­گیرد این آزمایش معمولا در دماهای معین انجام می­گیرد. انرژی لازم برای شکستن جسم نمایانگر سفتی آن است. به عبارت دیگر سفتی یک ماده توانایی جذب انرژی در مقیاس پلاستیکی است. یکی از راههای تعریف سفتی محاسبه­ی سطح زیر منحنی تنش-کرنش است. این مساحت برابر مقدار کار لازم به واحد حجم قطعه برای شکستن آن است.

 

شکل 3 منحنی تنش کرنش برای مواد نرم و سخت

متداولترین آزمایش تعیین سفتی، آزمایش شارپی (Charpy Impact Test) است. آزمایش را در چند درجه حرارت (زیر صفر و بالای صفر) انجام می­­دهند و بدین ترتیب منحنی ضربه بدست می­آید که از چند نظر حائز اهمیت است. یک حالت کلی از این منحنی در شکل زیر نشان داده شده است.

 

شکل 4 تغییرات سفتی با دمای فولاد در آزمایش Charpy

در درجه حرارت­­های بالاتر از B قطعه کاملا نرم رفتار می­کند در حالی که با کاهش درجه حرارت از B انتقال به تردی شروع می­شود. هرچه درجه حرارت کمتر باشد جسم سردتر شده و درجه حرارت­های پایین­تر از A قطعه کاملا ترد و شکننده می­شود. برعکس با افزایش درجه حرارت در نقطه­ی A انتقال از تردی به نرمی شروع شده و با  زیاد شدن حرارت قطعه نرم و انعطاف پذیر می­گردد تا در B که کاملا جسم نرم رفتار می­نماید و به همین دلیل در درجه حرارت­های بالاتر از B احتمال شکست به دلیل تردی بسیار کم است.

خستگی

وقتی یک شکاف در قطعه­ای از فلز در یک ماشین ظاهر می­شود اغلب نتیجه­ وارد آمدن تنش گسیختگی است. در این صورت قطعه تحت بارگذاری دینامیکی بوده است و این پدیده را خستگی می­­نامند.

نقطه­ی شکست استاتیکی بر اساس وارد آمدن یک بار ایجاد می­شود. اگر قطعه بخواهد تحت تاثیر یک بار مداوم قرار گیرد باید طوری طراحی شده باشد که بتواند در مقابل خستگی مقاومت کند. بررسی شکست در یک شفت نشان می­دهد که اولا یک سطح صاف وجود دارد که خستگی در آن اتفاق افتاده است و ثانیا یک سطح کوچکتر ناصاف وجود دارد که در آن شکست استاتیکی ظاهر شده است.

مبانی بارگذاری خستگی:

 انواع بارها

انواع مختلف بار که باعث خستگی می شوند عبارتند از 1. بار فشاری-کششی 2. خمش 3. خمش گردان(rotary bending)

تغییرات بار می تواند از یک وضع نامنظم (مثل فنرهای تعلیق اتومبیل) تا یک وضع منظم (مثل فنرهای سوپاپ valve spring) تغییرات داشته باشد. یک تقریب از تغییرات بار را می­توان با به کاربردن یک کشش سینوسی به منظور انجام آزمایش خستگی و محاسبات مربوط به آن ایجاد کرد.

دوفنری که در بالا ذکر شده دارای بار استاتیکی نیز هستند. وزن ماشین برای فنرهای تعلیق و تنش اولیه­ی فنرهای سوپاپ، بارهای استاتیکی برای این دو فنر هستند. اگر هردوبار منظور شوند منحنی حاصل مطابق شکل زیر می­باشد.

آزمایشگاه مقاومت مصالح,گزارشکار آزمایش خستگی ,گزارشکار آزمایش خمش ,گزارشکار آزمایش فشار ,گزارشکار آزمایش برش ,گزارشکار آزمایشگاه مقاومت مصالح, گزارشکار آزمایش مرکز برش ,گزارشکار آزمایش پیچش ,گزارشکار آزمایش سختی ,دانلود گزارش کار آزمایشگاه مقاومت مصالح,آز مقاومت مصالح,جزوه آزمایشگاه مقاومت مصالح

 

قیمت فایل فقط 65,800 تومان

خرید

 
دانلود پروپوزال...
ما را در سایت دانلود پروپوزال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانا payanname100 بازدید : 119 تاريخ : سه شنبه 3 شهريور 1394 ساعت: 16:36

پایان نامه بررسی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی

پایان نامه بررسی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابیدسته: بازاریابی و امور مالی 
بازدید: 310 بار 
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 629 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 212 

در این تحقیق ابتدا به بحث بازاریابی الکترونیکی به عنوان مهم‌ترین جزء دنیای الکترونیکی پرداخته می‌شود و ابزارها و استراتژی‌های بازاریابی الکترونیکی شناسایی شده و معرفی می‌شوند در ادامه با توجه به رشد اینترنت و نقش آن در بازاریابی الکترونیکی بالاخص در بازاریابی زعفران به مقوله اصلی تحقیق یعنی امکان استفاده از بازاریابی الکترونیکی در بازاریابی محصول

 

قیمت فایل فقط 125,000 تومان

خرید

پایان نامه بررسی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی

استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی

      فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش )

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

سهم عوامل بازاریابی,ضریب هزینه بازاریابی,بازاریابی , زعفران ,بازاریابی زعفران,بازاریابی گیاهان دارویی

بیان مسئله

امروزه با گسترش روزافزون فناوری‌های نوین در سطح جهان و وابسته شدن سایر صنایع و فعالیت‌ها به این صنعت، اغلب کشورها به طور خودکار به این صنعت گرایش پیداکرده و روز بروز درصد افراد جامعه که به نحوی با این فناوری‌ها مرتبط می‌شوند، افزایش می‌یابد. با رشد روزافزون این فناوری‌ها روش کسب و کار و فعالیت‌های روزمره، چگونگی برقراری ارتباط با دیگران، دستیابی به اطلاعات و به طور کلی تمام وجوه زندگی بشری، دچار تحولی عظیم گشته است (شعبان علی قمی، 1382). در این میان بخش کشاورزی نیز مستثنی نمانده است. هر چند بشر از دیر باز فناوری‌ها و ابزار را در خدمت کشاورزی خود بکار گرفته ولی شاید هیچ گاه کشاورزی با تحولات شگرفی که نشأت‌گرفته از به‌کارگیری فناوری‌های نوین مانند اینترنت، کامپیوتر، لوح فشرده، سیستم‌های چند رسانه‌ای می‌باشد روبرو نشده باشد. در بین محصولات کشاورزی، محصول زعفران یکی از محصولات استراتژیکی است که به‌کارگیری فناوری‌های نوین مانند اینترنت، کامپیوتر و غیره می‌تواند در تولید و بازاریابی آن نقش بسی کارساز داشته و با رشد ابزار الکترونیک و فناوری‌های نوین بنگاه‌های تولید و بازاریابی آن را تحت تأثیر قرار داده است؛ لذا با توجه به اینکه این محصول در شرایط آب و هوایی ایران بالاخص در شرایط خراسان جنوبی عملکرد خوبی داشته، از طرفی هم محدودیت‌های کشت آن در سطح جهانی و هزینه‌های بالای کارگری آن از سوی دیگر، موجب شده است تا زعفران در بازارهای جهانی، گیاهی گران قیمت محسوب شود.

   امروزه در غرب، بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های خدماتی مفهوم جدید بازاریابی را پذیرفته‌اند و طبق آن عمل می‌نماینداهمیت و جایگاه استفاده از اینترنت در استراتژی‌های بازاریابی توسط اکثر شرکت‌ها پذیرفته شده و بازاریابی اینترنتی اکنون، عنصری اصلی در بازاریابی مستقیم به شمار می‌رود و می‌تواند برای یک بازار انبوه از مشتریان نیز استفاده شود (استوارت، آدام، 2001 ) افزایش رقابت، تغییر محیط‌های کسب و کاری، جهانی سازی و پیشرفت فناوری ارتباطی و اطلاعاتی از جمله تغییرات مهمی هستند که صنعت بازاریابی را نیز وادار به تغییر نموده‌اند.تقاضا برای خدمات و کالاها، به سرعت در حال تغییر است و به طبع آن رفتار مشتریان این گونه خدمات و کالاها نیز به سرعت در حال دگرگونی استبا تغییرات انجام گرفته در سلیقه و نگرش مشتریان، استراتژی‌های جدیدی برای جذب مشتری و حفظ مشتریان کنونی ضروری می‌نماید که این استراتژی‌ها می‌بایست در سیستم بازاریابی الکترونیکی اجرا شود.

   امروزه بسیاری از بنگاه‌های تولیدی در سطح جهان، خدمات خود را به صورت اینترنتی ارائه می‌دهند و با یکپارچه شدن اقتصاد جهانی، کشور ما نیز تحت تأثیر قرار خواهد گرفت؛ لذا در بلند مدت چاره‌ای جز اینترنتی شدن خدمات و تولیدات وجود ندارداز سویی بخش در حال رشدی از مشتریانی که فهم تکنولوژی دارند، به وجود آمده‌اند که سیستم‌های توزیع خدمت مبتنی بر فناوری اطلاعاتی را به دریافت این خدمات به صورت سنتی ترجیح می‌دهندپاسخگویی به نیاز این مشتریان با بافت سنتی سیستم‌های بازاریابی آسان نیست و ایجاد زمینه و در اختیار گرفتن فناوری مناسب الزامی استبا توسعه ابزار الکترونیک و بازاریابی الکترونیکی، بنگاه‌های تولیدی خصوصاً بنگاه‌های تولیدی محصولات کشاورزی تجاری از جمله زعفران نیز تحت تأثیر قرار گرفته‌اند. بنگاه‌ها برای پیشبرد اهداف خود از روش‌ها و استراتژی‌های بازاریابی الکترونیکی در راستای اهداف خود استفاده می‌کنند تا بتوانند با تنوع در خدمات و ارائه آن به نیازهای روز مشتری پاسخگو باشند.

بنابراین تولید زعفران در شرایط فعلی ایران، علاوه بر این که می‌تواند به ارز آوری صادرات غیر نفتی کمک کند، به دلیل نرخ بیکاری بالا و با توجه به اینکه در تولید زعـفران نیاز به کار فـراوان است، برای کشـور و استان خراسان جنوبی فعالیتی بس کارساز تلفی می‌شود. خراسان جنوبی به علت شرایط اقلیمی ویژه‌اش، پتانسیل بالایی در زمینه تولید زعفران داشته به طوری که بر اساس گزارش سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی حدود 36000 نفر بهره بردار در 14000 هکتار از اراضی این استان زیر کشت این محصول به تولید زعفران مشغول می‌باشند و از این میزان زمین 49 تن زعفران در سال 1388 تولید کرده و با این مقدار تولید بعد از استان خراسان رضوی به عنوان دومین قطب تولید زعفران محسوب می‌شود.

اما وجود مسایل و مشکلات مختلف در زمینه‌ی تولید، فراوری زعفران و نیز توزیع و بازاریابی آن باعث گردیده که به رغم کیفیت مرغوب این محصول نسبت به نمونه‌های خارجی آن، زعفران ایران وضعیت مناسبی در بازار جهانی نداشته باشد (ترکمانی، 1379) و محصول زعفران ایران عمدتاً توسط واسطه‌ها با قیمت اندکی از کشاورزان خریداری شده و به صورت فله‌ای به خارج از کشور صادر می‌شود. که در این زمینه زعفران و بازاریابی زعفران تغییرات اساسی را می‌طلبد، یکی از راه کارهایی که در این زمینه می‌تواند کارساز باشد و به صادرات زعفران ایران سر و سامان دهد بازاریابی الکترونیک می‌باشد و با توجه به اینکه زعفران یک محصول صادراتی و تجاری محسوب می‌شود بازاریابی الکترونیک می‌تواند بسیاری از مشکلات زعفران کاران را حل نموده و تا حدی می‌تواند دست دلال‌ها و واسطه‌ها را در خرید و فروش زعفران کوتاه کند.

در این تحقیق ابتدا به بحث بازاریابی الکترونیکی به عنوان مهم‌ترین جزء دنیای الکترونیکی پرداخته می‌شود و ابزارها و استراتژی‌های بازاریابی الکترونیکی شناسایی شده و معرفی می‌شوند. در ادامه با توجه به رشد اینترنت و نقش آن در بازاریابی الکترونیکی بالاخص در بازاریابی زعفران به مقوله اصلی تحقیق یعنی امکان استفاده از بازاریابی الکترونیکی در بازاریابی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی می‌پردازیم و به بررسی زیرساخت‌های موجود در استان خراسان جنوبی جهت استفاده از این فناوری در بازاریابی محصول زعفران پرداخته خواهد شد. نهایتاً این تحقیق با توجه به ضرورت استفاده از فناوری‌های نوین در بازاریابی محصول زعفران به بررسی امکان استفاده از این تکنولوژی در بازاریابی زعفران در استان خراسان جنوبی می‌پردازد و در این راستا به سؤالات زیر پاسخ خواهد داد.

1- زیرساخت‌های موجود در استان خراسان جنوبی برای اجرای بازاریابی اینترنتی زعفران مناسب است؟

2- وضعیت دسترسی خریداران و فروشندگان محصول زعفران به اینترنت در استان خراسان جنوبی چگونه است؟

3- چالش‌ها و موانع بازاریابی سنتی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی چیست؟

4- وضعیت ارائه سرویس‌های بانکی برای بازاریابی اینترنتی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی چگونه است؟

5- وضعیت ارائه سرویس‌های پستی برای بازاریابی اینترنتی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی چگونه است؟

6- آیا امکان تأمین نیازهای بازار به محصول زعفران از طریق اینترنت در استان خراسان جنوبی وجود دارد؟

اهداف تحقیق

پژوهش حاضر اهداف ذیل را دنبال می‌کند :

 

هدف کلی

امکان سنجی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی.

 

اهداف اختصاصی

  • بررسی ویژگی‌های فردی و حرفه‌ای افراد مورد مطالعه.
  • بررسی دیدگاه افراد مورد مطالعه پیرامون زیرساخت‌های فناوری‌های نوین و بازاریابی اینترنتی در استان خراسان جنوبی.
  • بررسی دیدگاه افراد مورد مطالعه پیرامون دسترسی به موقع خریداران و فروشندگان محصول زعفران به اینترنت.
  • بررسی چالش‌ها و موانع بازاریابی سنتی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی.
  • بررسی وضعیت ارائه سرویس‌های بانکی برای بازاریابی اینترنتی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی.
  • بررسی وضعیت ارائه سرویس‌های پستی برای بازاریابی اینترنتی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی.
  • بررسی امکان تأمین نیازهای بازار به محصول زعفران از طریق اینترنت.

 

 

قیمت فایل فقط 125,000 تومان

خرید

برچسب ها : پایان نامه بررسی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی , استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی , استفاده از فناوری‌های نوین در بازاریابی , فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی , پایان نامه فناوری‌های نوین در بازاریابی محصول زعفران , دانلود رایگان پایان نامه بازاریابی , پایان نامه بازاریابی محصول زعفران , فناوری‌های نوین در بازاریابی , بازاریابی محصول زعفران در استان خراسان

دانلود پروپوزال...
ما را در سایت دانلود پروپوزال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانا payanname100 بازدید : 141 تاريخ : سه شنبه 3 شهريور 1394 ساعت: 16:25

دانلود پایان نامه بررسی ریسک های آلودگی در نیروگاه حرارتی

دانلود پایان نامه بررسی ریسک های آلودگی در نیروگاه حرارتیدسته: محیط زیست 
بازدید: 122 بار 
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 404 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 145 

در تحقیق پیش رو از تکنیک های تصمیم ساز همچون MCDM و MADM جهت ایجاد مدل تصمیم ساز استفاده خواهد شد که با تلفیق با مدل COQ نگاه جدیدی به رتبه بندی ریسک خواهد داشت

 

قیمت فایل فقط 150,000 تومان

خرید

دانلود پایان نامه بررسی ریسک های آلودگی در نیروگاه حرارتی

بررسی ریسک های آلودگی در نیروگاه حرارتی

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

 

 

مقدمه

پیشرفت روز افزون تكنولوژی اگر چه در مجموع امكانات زیستی بهتر برای بشریت فراهم آورده لیكن اثرات سوء و ناگواری نیز بر محیط زیست گذاشته است كه مقابله با آن به سادگی امكان‌پذیر نیست از این رو برای جلوگیری از تخریب بیشتر محیط زیست باید از آخرین دست آوردهای دانش و تكنولوژی امروزی بهره گرفت. جهت اقدام عملی برای حفظ محیط زیست ابتدا باید آینده‌های مختلف از صنایع گوناگون ناشی از انواع فرایندها را به خوبی شناخت سپس روش مناسب برای تصفیه و دفع صحیح آنها را مورد بررسی قرار داد و در نهایت سیستم و سیستم‌های مناسب را طراحی و اجرا نمود.

برای احداث صنایع جدید روز به روز قوانین سخت‌تری از نظر جلوگیری از آلودگی محیط زیست وضع می‌گردد تا ضمن حفظ محیط زیست فعلی، از آلودگیهایی كه در گذشته بوجود آمده است نیز كاسته شود. بدیهی است كه جهت نیل به این اهداف لازم است پیشرفته‌ترین روشهای فیزیكی، شیمیایی و بیولوژیكی طرح و اجراء شود و در عین حال به لحاظ اقتصادی نیز امکان سنجی شده  تامین سرمایه گردد. در مملكت ایران با توجه به برنامه‌های صنعتی دولت و نیاز صنایع به انرژی برق به همراه استفاده عموم، تعداد نیروگاههای تولید برق مرتباً افزایش می‌یابد و از میان انواع نیروگاههای حرارتی بخاری، گازی و آبی بیشترین مقدار تولید برق مربوط به نیروگاههای بخاری می‌باشد كه نیروگاه عظیم رامین هم جزء این دسته قرار می‌گیرد.

کلمات کلیدی:ریسک های آلودگی نیروگاه,ریسکهای آلودگی در نیروگاه حرارتی,ارزیابی ریسک های آلودگی نیروگاه

مسأله اساسی تحقیق

آلودگی زیست محیطی، محصول فرعی و ناخواسته فعالیت های صنعتی مختلف است كه باعث شده محیط زیست هر چه بیشتر در معرض تهدید قرارگیرد امروزه بحران های زیست محیطی، حركت به سوی توسعه پایدار، حذف موانع غیر تعرفه ای در راه اقتصاد، جلوگیری از اتلاف و هدر رفتن منابع و ایجاد شرایطی در جهت تفاهم در خصوص تعرفه ها و مسائل اقتصادی را می توان از جمله علل مطرح شدن سیستم های مدیریت محیط زیست دانست. هماهنگی همزمان ارتقا سطح كیفی، زیست محیطی، ایمنی و بهداشتی، معیار انتخاب خدمات ومحصولات در یك جامعه متمدن بشر است.

بدون شك انرژ ی الكتریكی، نقش اساسی در شكل گیری و توسعه تمدن بشری داشته است. از طرفی مصرف مقادیر عظیم آب، انرژی و مواد شیمیایی در فرایندهای مختلف تولید انرژی الكتریكی باعث شده این صنایع ریسك های زیست محیطی نامطلوبی  به همراه داشته باشد .بنابراین شناخت این ریسك ها و اتخاذ روشها و سیستم های مدیریتی مناسب نقش مهمی در كاهش پیامد های نامطلوب آن به همراه خواهد داشت.

در تحقیق پیش رو از تکنیک های تصمیم ساز همچون MCDM و MADM جهت ایجاد مدل تصمیم ساز استفاده خواهد شد که با تلفیق با مدلCOQ  نگاه جدیدی به رتبه بندی ریسک خواهد داشت.]21[ ، ]9[

اهمیت و ضرورت انجام تحقیق

صنایع نیروگاهی از جمله صنایع راهبردی در جهان و کشورمان است که بنا بر طبیعت استراتژیک و حساس و همچنین تکنولوژی پیچیده اجرا همواره با عدم قطعیت و ریسک بالایی به لحاظ آلودگیها همراه بوده است امروزه با وجود گسترش تکنیک ها و ابزارهای مدیریت ریسک کمبود رویکردی ساختارمند و یکپارچه، همچنین توجه کمتر به آنالیز تصمیم گیری و تاثیرات آن بر نتایج پروژه سبب ایجاد ناهماهنگی هایی دراستفاده موثر و سیستماتیک از این راهکارها در پروژه های تولید برق گردیده است. از طرفی دیگر برای تصمیم گیری در مورد مدیریت ریسک این نیاز وجود دارد که ما بتوانیم داده های کیفی را به داده های کمی تبدیل نماییم و علاوه بر آن شاخص اقتصادی که از اهمیت بالایی نیز برخوردار است در تصمیم گیری ها در نظر بگیریم  و اولویت بندی را در این زمینه انجام  دهیم. به دلیل خلائی که در این راستا وجود دارد و اهمیت موضوع این ضرورت احساس می شود تا مدلی یکپارچه برای رتبه بندی ریسک های آلودگی در این حوزه با در نظر گرفتن شاخص های اقتصادی ارائه گردد. ]21[ ، ]22[

اهداف تحقیق

طراحی مدل تصمیم گیری برای رتبه بندی ریسکهای آلودگی در نیروگاه حرارتی

اهداف ویژه و کاربردی :

1- تلفیق شاخص های محیطی با شاخص اقتصادی و رتبه بندی ریسکهای آلودگی در نیروگاه رامین

2- یافتن راهکارهایی جهت کاهش هزینه شکست مخاطرات (حرکت هزینه ها از شکست به سمت پیشگیری)

3- تعیین فعالیتهایی که با ریسک آلودگی بیشتری همراه است

4- تعیین واحدهای پر خطر در نیروگاه رامین

5- شناسایی میزان خروجی آلاینده ها به هوا و آبهای پذیرنده و همینطور میزان پسماندهای خطرناک

]10[ ، ]6[ ، ]4[

فهرست مطالب

مقدمه

كلیاتی از نیروگاههای بخار

نیروگاه رامین

تاریخچه تاسیس نیروگاه رامین اهواز

مشخصات کلی نیروگاه رامین

انواع پسابهای صنعتی در نیروگاههای بخار

كیفیت و كمیت پسابهای نیروگاه بخار

اثرات و پیامدها

اساس پیش بینی اثرات عمومی نیروگاههای حرارتی

اثرات بر اقلیم و کیفیت هوا

اثرات بر کمیت و کیفیت منابع آب

اثرات صدا

اثرات برگیاهان

اثرات بر جانوران

اثر برمحیط اقتصادی و اجتماعی

اثر بر محیط فرهنگی

اثرات مستقیم نیروگاهها

اثرات غیر مستقیم نیروگاهها

تعریف واژگان تخصصی

فصل دوم : ادبیات تحقیق

مسأله اساسی تحقیق

اهمیت و ضرورت انجام تحقیق

اهداف تحقیق

مرور مقالات

نتیجه گیری مرور تحقیقات مختلف با یكدیگر

روش AHP

روش  ویکور

تکنیک تاپسیس

مقایسه ویکور و تاپسیس و AHP

تکنیک تلفیق AHP  و   TOPSIS

روش ANP

مقایسه AHP  و  ANP

كاربردهای تكنیك ANP و AHP

مدیریت ریسك

ریسك

تاریخچه مدیریت ریسك

تعاریف و ابعاد ریسك

اصول مدیریت ریسک

اهداف مدیریت ریسک

مشخصه‌های ریسك

انواع مختلف ریسك

فرآیند مدیریت ریسک

تصمیم گیری چند شاخصه و انواع تكنیك های آن

طبقه بندی تصمیم از جهت میزان اطمینان

وزن تصمیم گیری

تصمیم گیری چند شاخصه (Multiple Criteria Decision Making)

دلایل بکارگیری تصمیم گیری چند شاخصه

تصمیم گیری با شاخصهای چندگانه

لزوم تصمیم گیری چند معیاره در پروژه ها و مسائل مختلف

مدلهای چند شاخصه (Multiple Attribute Decision Making)

قدمهای ایجاد مدل تصمیم گیری

روش ANP

فرایند تحلیل سلسله مراتبی روش AHP

مدل تاپسیس

روش های تجزیه و تحلیل عوامل شکست و آثار آنها FMEA

تعریف FMEA

هزینه یابی كیفیت COQ

ویژگی های سیستم مدیریت هزینه های کیفیت

فوائد سیستم هزینه های کیفیت

انواع هزینه های كیفیت

هزینه های پیشگیری

هزینه های ارزیابی

هزینه های شکست داخلی

هزینه های شکست خارجی

هزینه های انطباق و عدم انطباق

فصل سوم : مواد و روش ها

ابزار گردآوری داده ها

جامعه آماری

تعیین نمونه آماری و حجم نمونه

بررسی پایایی تحقیق

اطلاعات پرسش شوندگان

تشریح مراحل انجام کار برای مدل FMEA

محاسبه RPN

آیا اصلاح نیاز است؟

اقدامات اصلاحی و پیشنهادی

وزن شاخص ها

شناسایی مخاطرات و عوامل و تاثیرات آن در نیروگاه

مواد زاید جامد و نیمه جامد

روغنهای حاویPCBs

شناسایی واحدهای اصلی و خطرزا در نیروگاههای حرارتی

شناسایی عوامل عمده ریسک در واحد بهره برداری

شناسایی عوامل عمده ریسک در واحد شیمی

موارد مورد بحث و بررسی جهت منابع تأمین آب

فصل چهارم : یافته های تحقیق

تهیه پرسشنامه FMEA

محاسبه RPN ریسك ها با استفاده از FMEA

تهیه پرسشنامه COQ

آزمون فریدمن

گام های محاسباتی

دلیل استفاده از آزمون فریدمن

محاسبه رتبه ریسك ها با استفاده از مدل تركیبی FMEA و COQ با روش Topsis

فصل پنجم : تجزیه  تحلیل و نتیجه گیری

 بحث و نتیجه گیری

مزیت مدل پیشنهادی حاصل از تحقیق

نتایج رتبه بندی

دلیل تفاوت رتبه های ریسک ها

اقدامات پیشنهادی یا پیشنهاد عملکرد

پیشنهادات جهت اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه

پیشنهاد برای پژوهش های آتی

فهرست منابع و مراجع

 

قیمت فایل فقط 150,000 تومان

خرید

برچسب ها : دانلود پایان نامه بررسی ریسک های آلودگی در نیروگاه حرارتی , دانلود پایان نامه بررسی ریسک های آلودگی در نیروگاه حرارتی , دانلود پایان نامه ریسک های آلودگی در نیروگاه حرارتی , ریسک های آلودگی در نیروگاه حرارتی , ریسک های آلودگی در نیروگاه , آلودگی در نیروگاه حرارتی , آلودگی در نیروگاه , دانلود پایان نامه محیط زیست , ارزیابی ریسک های آلودگی نیروگاه , ریسک های آلودگی نیروگاه , آلودگی , ریسک های آلودگی

دانلود پروپوزال...
ما را در سایت دانلود پروپوزال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانا payanname100 بازدید : 139 تاريخ : سه شنبه 3 شهريور 1394 ساعت: 16:18

پایان نامه اعجاز علمی نماز

پایان نامه اعجاز علمی نمازدسته: معارف اسلامی 
بازدید: 13 بار 
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 320 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 145 

این تحقیق از سه فصل تشکیل شده است فصل اول در مورد اهمیت و جایگاه نماز از طریق آیات و روایات اسلامی می باشد فصل دوم در مورد یافته های علمی درباره‌ی مقدمات نماز و فصل سوم در مورد یافته های علمی نماز است

 

قیمت فایل فقط 165,000 تومان

خرید

پایان نامه اعجاز علمی نماز

اعجاز علمی نماز

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار آن مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

 

دانشگاه علوم و معارف قرآن كریم

دانشكده علوم قرآنی .....

پروژه تحقیقاتی كارشناسی رشته

رشته تفسیر قرآن کریم

موضوع:

اعجاز علمی نماز

پائیز1394

 

چکیده

 نماز به عنوان عالیترین شکل عبودیّت و کاملترین صورت تعظیم و پرستش پروردگار یکی از مهمترین اعمال عبادی است که در شریعت اسلام وجود دارد و مسلمانان موظّفند که روزانه حدّاقل پنج بار آنرا به جای آورند. هدف از این تحقیق بیان اعجاز علمی نماز می باشد. بنابراین در این تحقیق ابتدا به بیان جایگاه و اهمیت نماز پرداخته شده است، سپس به بیان اعجاز علمی نماز.

شیوه جمع آوری اطلاعات کتابخانه ای است زیرا در این تحقیق از مدارک معتبر و مستند استفاده شده است. قرآن و کتب مختلف تفسیری از جمله تفسیر نمونه آیت اله مکارم شیرازی و نیز تفسیر نور حجه الاسلام محسن قرائتی و کتب روایی از جمله نهج البلاغه ترجمه محمد دشتی و نیز نهج الفصاحه ترجمه ابوالقاسم پاینده و همچنین کتب علمی از جمله آثار شگفت انگیز نماز در پیشگیری و درمان بیماری ها تالیف حسن کریمی یزدی و درمان بیماری ها با نماز تالیف مجید حاتمی ورزنه استفاده شده است. همانطور که گذشت نماز چون یک فریضه الهی است همه جنبه ها و ابعاد زندگی انسان را دربرمی گیرد.

این تحقیق از سه فصل تشکیل شده است فصل اول در مورد اهمیت و جایگاه نماز از طریق آیات و روایات اسلامی می باشد فصل دوم: در مورد یافته های علمی درباره‌ی مقدمات نماز و فصل سوم در مورد یافته های علمی نماز است. در پایان می توان گفت ، نماز به عنوان، یگانه سکوی اوج گیری بربلندای معنویت واخلاق فاضله در زندگی انسان موثر بوده و جایگاه و اهمیت غیر قابل انکاری در بسیاری از ابعاد زندگی دارد.

کلید واژه: نماز، صلاه،فلسفه نماز،  اعجاز علمی نماز،آثار معنوی و اخلاقی نماز

تعریف نماز

تعریف لغوی

واژه «صلاة» در عربی، به معنی «درود و تحیت»، «دعا» و همچنین «انعطاف» است. با این حال واژه «نماز» واژه‌ای فارسی است که در ایران، افغانستان، هند، بنگلادش و ترکیه برای واژه «صلاة» عربی به‌کار برده می‌شود. این واژه همچنین درزبان بنگالی،آلبانیائی، بسنیائی و مقدونیائی، برابر صلاة به کار می‌رود.

واژه نماز به معنای خم‌شدن و سرفرودآوری برای ستایش و احترام است(دهخدا). برخی منابع ریشه این واژه را از واژه پارسی پهلوی «نماک» می دانند که آن هم از ریشه باستانی «نم» به معنای خم شدن و کرنش است.(فرهنگ معین). ریشه واژه نماز درفارسی از لفظ پهلوی« نماك» گرفته شده وآن هم به نوبه خود از ریشه باستانی«نِم» ؛ به معنی« خم شدن وتعظیم كردن» مأخوذ است كه به تدریج بر معنی« صلاة» یعنی عبادت ویژه مامسلمانان اطلاق گردیده است.( خزائلی ، احكام قرآن ، ص 338)

بر اساس بعضی از كتب تاریخی، برخی از ایرانیان تازه مسلمان در سالهای حكومت اعراب بر ایرانیان به جای كلمه« صلاة» از كلمه« نماك» استفاده می‌كرده اند.و هنگام فراخواندن مردم به سوی نماز به جای « الصلوة» كلمه« اَلنِّماك» وبه جای« حَیَّ عَلَی الصَّلوةِ» جمله «بشتابید به سوی نماك» را به كار می برده اند.( راشدی ، نماز شناسی ،ج 1 ، ص 65) هرچند در برخی منابع ریشه واژه نماز از واژه«ناماسته» در زبان سانسکریت آریائیان دانسته شده‌است . نـمـاز در لـغت به معناى پرستش, نیاز, سجود, بندگى و اطاعت, خم شـدن بـراى اظـهـار بـندگى و اطاعت و یكى از فرایض دین و عبادت مـخصوصى است كه مسلمانان پنج بار در شبانه روز به جا مى آورند.نـماز یعنى خدمت و بندگى, فرمان بردارى, سر فرود آوردن و تعظیم كردن به نشانه احترام.نماز, داروى نسیان و وسیله ذكر خداوند است. نـمـاز, رابـطه معنوى مخلوق با خالق است. نماز یعنى دل كندن از مـادیـات و پـرواز دادن روح; یـعـنى پا را فراتر از دیدنى ها و شنیدنى ها نهادن.

تعریف فقهی

«صلوة» که در لسان شرع برای فعل عبادی خاصی یعنی همان «نماز» جعل شده است، در لغت به معنای دعا، استغفار، رحمت و مغفرت، ثنای نیکو، درود و تعظیم است(سیّاح،1380). واگر به خداوند نسبت داده شود، به معنای رحمت و ثنای بر بندگان می باشد.( معلوف،1389) و در اصطلاح نیز به عملی عبادی اطلاق می شود که متّشکل از اجزاء وشرائط خاصّی است و باید با قصد قربت به پروردگار هر روز در چند نوبت به جا آورده شود.

«صلاة» یا نماز به عنوان فعلی عبادی که به منظور دعا و نیز تعظیم الهی انجام می شود، یکی از مشترکات ادیان الهی است، هرچند شکل و نحوه‌ی انجام آن در ادیان مختلف متفاوت می باشد. از همین روست که در قاموس کتاب مقدس در معنای واژه نماز آمده است: «نماز معروف است و یکی از واجبات دینیه هر روز تمام ملل و مذاهب است، چه منفرداً و چه جماعتاً...» و پس از آن به شرح معنای نماز بر مبنای تورات و انجیل پرداخته تا آنکه می‌نویسد: «احدی جزمنکرین خدا منکر نماز و دعا نیست...».( نجفی کاشانی،1374).

در اصطلاح شرع عبارت است از عملى مخصوص ، مرکّب از رکوع و سجود و قرائت و ذکر ، توام با نیت و شرائط خاصّ ، که به تکبیر آغاز و به سلام ختم مى گردد . ( دائره المعارف دانستنیهای اسلامی)

یك تعریف برای نماز، ‌تعریف فقهی آن است كه نماز عملی است كه دارای اركان و شرایط خاص است كه روزی پنج بار بر شخص مكلف واجب است .

اما حقیقت نماز آن رابطة قلبی و عملی با خدا است و معجونی است از تمام حركاتی كه برای انسان وجود دارد از ایستادن، نشستن، خم شدن   و دست‌ها و پاها را به صورت‌های مختلف حركت دادن و زبان را با الفاظ گوناگون به سخن در‌آوردن و مانند آن، یعنی انسان در تمام حالات در یاد او فرو می‌رود، تمام اعضای او رنگ ایمان پیدا كند و این خود یك نوع لطافتی است كه در فریضة نماز كه در تعدیل حركات مؤثر خواهد بود.( محمدی اشتهاردی ، ص 6).

 

قیمت فایل فقط 165,000 تومان

خرید

برچسب ها : پایان نامه اعجاز علمی نماز , اعجاز علمی نماز , پایان نامه اعجاز علمی نماز , آثار معنوی و اخلاقی نماز , اعجاز نمازپایان نامه اعجاز نماز , دانلود رایگان پایان نامه تفسیر قرآن , دانلود پایان نامه اعجاز نماز , دانلود مقاله اعجاز نماز , فلسفه نماز ,اعجازهای پزشکی نماز , معجزات علمی نماز , اسرار علمی وضو , فواید علمی نماز , اعجاز علمی قرآن , جایگاه نماز , فلسفه اوقات نماز های روزانه , آثار روح

دانلود پروپوزال...
ما را در سایت دانلود پروپوزال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانا payanname100 بازدید : 272 تاريخ : سه شنبه 3 شهريور 1394 ساعت: 16:07

پایان نامه رابطه‌ی بلوغ عاطفی و رضایت زناشویی در بین اساتید متأهل

پایان نامه رابطه‌ی بلوغ عاطفی و رضایت زناشویی در بین اساتید متأهلدسته: روانشناسی و علوم تربیتی 
بازدید: 3 بار 
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 251 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 90 

باید مطالعات نظری و تجربی گوناگونی عواملی که منجر به رضایت زناشویی متأهلین می گردد و بررسی میزان رابطه‌ی بلوغ عاطفی و رضایت زناشویی، انجام شود

 

قیمت فایل فقط 135,000 تومان

خرید

پایان نامه رابطه‌ی بلوغ عاطفی و رضایت زناشویی در بین اساتید متأهل

رابطه‌ی بلوغ عاطفی و رضایت زناشویی در بین اساتید متأهل

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

بلوغ عاطفی, رضایتمندی زناشویی,پایان نامه بلوغ عاطفی,پایان نامه رضایتمندی زناشویی,پروژه رضایت زناشویی,رضایتمندی در روابط زناشویی,بلوغ عاطپایان,رابطه‌ی,پایان نامه رضایت زناشویی,پایان نامه رابطه زناشویی,رابطه بلوغ عاطفی و روابط زناشویی,بلوغ عاطفی

چکیده

 این پژوهش با هدف بررسی رابطه‌ی بلوغ عاطفی و رضایت زناشویی در بین اساتید متأهل شهر انجام شده است که پژوهشی از نوع همبستگی می باشد.جامعه آماری شامل کلیه بین اساتید متأهل و حجم نمونه 120 نفر از این جامعه می باشدیافته های پژوهش نشان می دهد که بین بلوغ عاطفی و رضایتمندی زناشویی بین اساتید متأهل شهر رابطه معنادار وجود داردبا توجه به تحلیل یافته ها بوسیله همبستگی ،بین مولفه های بلوغ عاطفی (ثبات عاطفی ،بازگشت عاطفی وسازگاری اجتماعی) و رضایتمندی زناشویی بین اساتید متأهل  رابطه مثبت معنادار وجود دارد.همچنین بین فروپاشی شخصیت و رضایتمندی زناشویی بین اساتید متأهل رابطه معكوس (منفی) معنادار وجود داردیعنی هر اندازه فروپاشی شخصیت بالا باشد احتمال رضایتمندی زناشویی كمتر است و بالعكس همچنین نتایج نشان دادکه بین فقدان استقلال و رضایتمندی زناشویی بین اساتید متأهل  رابطه معنادار وجود ندارد. با توجه به ارتباط بالای بلوغ عاطفی با رضایتمندی زناشویی پیشنهاد می‌گردد سازمان‌های متولی امور آموزش در کشور، بیشتر به مقوله آموزش مهارتهای لازم جهت افزایش بلوغ عاطفی بپردازند تا باعث بهبود روابط زناشویی و محکمتر شدن بنیان خانواده گردد.

کلید واژهبلوغ عاطفی، رضایتمندی زناشویی، بین اساتید متأهل

بیان مسئله

 با شروع زندگی مشترک و ایجاد رابطه زناشویی، رضایت زناشویی به متغیری مهم در رابطه با کیفیت زندگی بدل میشود. رضایت زناشویی یک متغیر نگرشی است و بنابراین یک خاصیت فردی زن و شوهر محسوب می شود. رضایت زناشویی فرآیندی است كه در طول زندگی زوجین به وجود می‌آید و لازمه‌ی آن انطباق سلیقه‌ها، شناخت ویژگی‌های شخصیتی،ایجاد قواعد رفتاری و شكل‌گیری الگو‌های مراوده‌ای است.( خدابخش احمدی و همكاران،1384).

بدین ترتیب می‌توان گفت: زوجینِ دارای رضا‌مندی، در حیطه‌های گوناگون زندگی با همدیگر توافق دارند.‌این چنین زن و شوهر‌هایی از نوع و سطح روابط عاطفی‌شان راضی‌ هستند،پای‌بندی‌های مذهبی مشتركی دارند، وقت و مسائل مالی خودشان را به خوبی برنامه‌ریزی ومدیریت می‌كنند، در مسائلی كه اختلاف نظر دارند، مصلحت زندگی و خانواده را بر مصلحت خود ترجیح داده، از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردارند، از نوع و كیفیت گذران اوقات فراغت و رفت‌وآمد با اقوام و دوستان رضایت دارند و در نهایت، در تعداد و نوع تربیت فرزندان با هم اشتراك نظر دارند. اهمیت كیفیت زندگی‌زناشویی یا همان رضا‌مندی و نارضا‌مندی زناشویی، در تأثیر آن بر سلامت روانی و جسمانی پدیدار می‌شود. مطالعات نشان داده است كه رضا‌مندی و یا نارضا‌مندی زناشویی، بر بسیاری از ابعاد زندگی فردی و اجتماعی تأثیر می‌گذارد، برای مثال، نتایج مطالعات در محدوده تأثیر جسمانی نشان داد، افراد متأهل كه زندگی‌شان پایدار بوده و استحكام بیشتری داشته، عموماً عمر طولانی‌ دارند، از نظر جسمانی سالم‌ترند، شاد هستند و بیشتر احتمال دارد كه از سرطان نجات یابند. ( خدابخش احمدی و همكاران،1384).افراد متأهل ی كه زندگی‌شان پایدار بوده و استحكام بیشتری داشته و از رضا‌مندی زناشویی بالایی برخوردارند. بیشتر عاطفی‌اند و در مقایسه با افراد ناسازگار، كمتر دچار مشكلات روان‌شناختی می‌شوند.

بلوغ عاطفی را می توان به توانایی کنترل خود در مقابل ناکامی ها، احساس مسئولیت در قبال تصمیمات و اعمال شخصی و سطح مطلوبی از آگاهی نسبت به عواطف خود توصیف نمود. مواری (1997) بلوغ عاطفی را به توانایی عشق دادن و عشق گرفتن، توانایی رو به رو شدن با واقعیات زندگی و تجزیه و تحلیل جزئیات آن وقایع، توانایی تعبیر مثبت داشتن از رویدادها و تجربیات ناگوار زندگی، توانایی یادگیری از شکست ها و تجارب تلخ زندگی، توانایی پذیرش شکست ها و ناکامی ها، توانایی کنترل خشم و رهایی از رفتار های تکانشی توصیف کرده است.عوامل گوناگونی بر رضایت زناشویی تاثیر گذارند که هر کدام از این عوامل نیز در جایگاه خود به طور مستقیم یا غیر مستقیم از بلوغ عاطفی تاثیر می گیرد و ...

فرضیات تحقیق

1-      بین میزان رابطه بلوغ عاطفی و رضایت زناشویی بین اساتید متأهل  رابطه معنا داری وجود دارد.

2- بین رضایت زناشویی مردان و زنان تفاوت معناداری وجود دارد.

3- مولفه ها و شاخص های بلوغ عاطفی می توانند رضایت زناشویی بین بین اساتید متأهل مرد و زن را پیش بینی کنند.

فهرست مطالب

عنوان                                                        صفحه

فصل 1-    کلیات تحقیق…………………….. 1

1-1-    مقدمه............ 2

1-2-    بیان مسئله. 2

1-3-    اهمیت و ضرورت انجام تحقیق.. 4

1-4-    اهداف تحقیق.. 5

1-5-    سوالات تحقیق.. 5

1-6-    فرضیات تحقیق.. 5

1-7-    نعاریف واژه ها 5

فصل 2-   ادبیات و مستندات تحقیق... 7

2-1-    تعریف بلوغ.................. 8

2-2-    تعریف عاطفه. 8

2-3-  مفهوم بلوغ عاطفی.. 9

2-4-    بلوغ عاطفی از دیدگاه روان شناسان.. 10

2-5-  عوامل مؤثر بر بلوغ عاطفی.. 12

2-6-    ویژگی های افرادی که به بلوغ عاطفی نرسیده اند. 14

2-7-    نیازهای عاطفی فرد و اهمیت آن ها 15

2-8-    تعادل عاطفی و روانی زوجین.. 16

2-9-  رضایت‌مندی زناشویی.. 18

2-10- تاریخچه‌ی رضایت‌مندی زناشویی.. 19

2-11-  رضایت‌مندی زناشویی از دیدگاه اسلام. 21

2-12-  عوامل تعیین کننده موفقیّت ازدواج و رضایت زناشویی.. 23

2-13- نقش هوش عاطفی در روابط زوج‌های جوان.. 30

2-14-  نظریه‏های مرتبط با آسیب شناسی رضامندی زناشویی.. 32

2-15- عوامل نارضایتی زوجین در زندگی مشترک... 36

2-16- ادراک عاطفی و روابط زوجین.. 40

2-17- تأثیر عواطف و هیجانات در رضایتمندی زناشویی.. 42

2-18- اهمیت بلوغ عاطفی در تحکیم پیوندهای زناشویی.. 45

2-19- مدیریت عواطف و تأثیر آن بر رضایتمندی زناشویی.. 47

2-20-    عوامل جدائی عاطفی و نارضایتی های زناشویی زوجین.. 49

2-21-  روش هایی برای بهبود بلوغ عاطفی و رضایتمندی زناشویی.. 51

2-22- تحقیقات انجام شده 52

فصل 3-   روش شناسی تحقیق... 55

3-1-       روش تحقیق.. 56

3-2-       جامعه آماری.. 56

3-3-       نمونه و روش نمونه گیری.. 56

3-4-       روش گردآوری اطلاعات... 57

3-5-       ابزار گرد آوری اطلاعات... 57

3-6-       روش های تجزیه و تحلیل داده ها 59

فصل 4-   تجزیه و تحلیل اطلاعات... 60

4-1-   یافته های توصیفی مربوط به متغیر های تحقیق...................... 61

4-2-    یافته های مربوط به فرضیه های تحقیق........................ 65

فصل 5-   نتیجه گیری و پیشنهادات... 74

5-1-    نتیجه گیری.. 75

5-2-    پیشنهادات... 78

فهرست منابع.. 79

فهرست جداول

3-1-    نحوه ی امتیازدهی به پرسشنامه مقیاس بلوغ عاطفی (EMS) 58

4-1-    توزیع سنی بین اساتید 62

3-2-    میزان تحصیلات بین اساتید 62

4-3-    مقایسه انحراف معیارو میانگین نمرات بلوغ عاطفی و ابعاد آن در بین اساتید متأهل بر حسب جنسیت... 65

4-4-    میانگین و انحراف معیار شاخص های بلوغ عاطفی در بین اساتید متأهل 65

4-5-    مقایسه میانگین نمره رضایتمندی زناشویی و ابعاد آن در نمونه های مورد مطالعه بر حسب جنس... 66

4-6-    شاخص های توصیفی رضایت زناشویی و بلوغ عاطفی و مؤلفه های آن در آزمودنیهای پژوهش... 67

4-7-    ارتباط نمره بلوغ عاطفی و مؤلفه های رضایتمندی زناشویی.. 68

4-8-    مقایسه میانگین رتبه نمره ابعاد هوش هیجانی در نمونه های مورد مطالعه بر حسب جنس... 69

4-9-    جدول ضرایب همبستگی بلوغ عاطفی و مؤلفه های آن با رضایت زناشویی در زنان پژوهش و همسرانشان. 69

4-10-  جدول خلاصه نتایج همبستگی چندگانه مؤلفه های بلوغ عاطفی زنان پژوهش و همسرانشان و رضایت زناشویی در زنان پژوهش.... 69

4-11-  خلاصه نتایج همبستگی چندگانه مؤلفه های بلوغ عاطفی زنان پژوهش و همسرانشان و رضایت زناشویی در همسران  70

4-12-  خلاصه نتایج همبستگی چندگانه بلوغ عاطفی زنان پژوهش و همسرانشان و رضایت زناشویی در زنان پژوهش و همسرانشان.. 71

4-13-  میزان همبستگی بین موفقیت شغلی با بلوغ عاطفی و رضایت زناشویی.. 71

فهرست شکل­ها

4-1-       توزیع سنی بین اساتید زن.. 63

4-2-       توزیع سنی بین اساتید مرد. 63

4-3-       میزان تحصیلات بین اساتید زن.. 64

4-4-       میزان تحصیلات بین اساتید مرد. 64

 

 

 

قیمت فایل فقط 135,000 تومان

خرید

برچسب ها : پایان نامه رابطه‌ی بلوغ عاطفی و رضایت زناشویی در بین اساتید متأهل , پایان نامه رابطه‌ی بلوغ عاطفی و رضایت زناشویی در اساتید , پایان نامه رابطه‌ی بلوغ عاطفی و رضایت زناشویی , رابطه‌ی بلوغ عاطفی و رضایت زناشویی , پایان نامه بلوغ عاطفی , پایان نامه رضایت زناشویی , رضایت زناشویی در اساتید , رضایت زناشویی در بین اساتید متأهل , بلوغ عاطفی اساتید متأهل , بلوغ عاطفی , رضایت زناشویی , پایان نامه رضایتمندی زناشویی 

دانلود پروپوزال...
ما را در سایت دانلود پروپوزال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانا payanname100 بازدید : 140 تاريخ : سه شنبه 3 شهريور 1394 ساعت: 16:00